2017. december 12., kedd

NOTD | Duett Karácsony - Ünnep volt, Más lett így a tél

Sziasztok!

Ma két manikűrt szeretnék bemutatni nektek, melyeket a Bereczki és Szinetár két dala ihletett a Duett Karácsony albumról.


A lenti manikűrt nagyon szerettem. :) Pedig nem nagyon volt ötletem, végül szerintem egész jó mani sült ki. :)


A dal szövegét itt tudjátok elolvasni, illetve az alábbi videóból tudjátok meghallgatni:

Ez a manikűr még múlt hónapban készült. Ezt a manikűrt viseltem az első randinkon is a párommal. :)


Másnap megbolondítottam egy kis bársonyporral, úgy viseltem pár napig. Véleményemet, tapasztalataimat a bársonyporral kapcsolatban itt olvashatjátok.


A dal szövegét itt tudjátok elolvasni, illetve az alábbi videóból tudjátok meghallgatni:

Ismeritek az albumot? Esetleg a dalokat? Hogy tetszik?

Szép estét,
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből