2017. december 4., hétfő

Manikűrvadász | 36. forduló

 Sziasztok!

Pár órás késéssel, de végre el tudtam készíteni a manikűrt. Úgy hozta a sors, hogy ismét Mannától vadásztam. Azt nem mondhatnám, hogy könnyű dolgom volt, mert nagyon sok manikűrjét mentettem le az évek során, végül egy neon glitteres manit alkottam újra. Ezt a piros-fekete-arany glittert még októberben vásároltam, unokahúgomnak készítetem egyszer manikűrt vele, magamnak azóta is terveztem készíteni valamit, ma este végre összejött.





Fent Manna eredetije.

A dry brush technikánál használt atany részt fóliaragasztó és fólia segítségével értem el, nekem nagyon tetszik a végeredmény. :)

Dórának köszönöm szépen, hogy elfogadta a 36. forduló szervezését!

Ne feledjétek, a karácsonyi forduló már elstartolt, itt tekinthetitek meg, hogy ki kitől fog vadászni. Ha lemaradtál volna, még nem késő sikítani, e-mailben vagy személyes Insta fiókomra írhattok üzenetet. :)

Addig is míg eljön a közös karácsonyozás, nézzétek meg a többiek alkotását:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből