2017. december 11., hétfő

NOTD | December színei - Kék

Sziasztok!

A mai bejegyzésben a decemberi kihívásom egy újabb színét hoztam el nektek, ez nem más, mint a kék.


Képzeletben valahoggy jobban nézett ki. Bár az is igaz, hogy először úgy gondoltam, holo alapot festek és díszítőcsíkokkal készítem a sávokat. Az viszont nagyon pepecselős, amihez most nem lett volna kedvem. Emlékeztem, hogy van egy csíkos mintám is az egyik lemezen, hát megkerstem é végül ez lett belőle. Nem voltam vele megelégedve, úgyhogy a tervezettel ellentétben, nem hordtam, hanem rögtön fotózás után lemostam.




Az előző évben a kihívására készült manikűröm: 2016

A többi manikűr:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből