2017. szeptember 4., hétfő

ManiCute | Márvány & páva

Sziasztok!

Ma két olyan manikűrt szeretnék nektek bemutatni, amivel szintén adós vagyok, pedig maguk a manikűrök időben elkészültek, csak ahogy az előző posztomban is említettem, nem volt sok kedvem képeket szerkeszteni és bejegyzést írni. Igazából már maga a manikűrök készítése is nyűg volt, úgyhogy nem most határozatlan ideig szerintem szüneteltetem a ManiCute kihívásban való részvételemet is. Persze, ha épp olyan lesz a téma, amihez kedvem, időm meg szabad körmöm is lesz, valószínű, hogy ismét becsatlakozok egy-egy téma erejéig, de nem szeretném ezt a továbbiakban erőltetni.


A márvány és páva témákkal voltam adós. A márványos manikűrömmel egyáltalán nem voltam megelégedve, de mikor másodszorra sem sikerült, már nem volt türelmem tovább próbálkozni, fotóztam, aztán lemostam. Talán zselével kellett volna próbálkozni, szégyen vagy sem, az utóbbi időben attal jobban megy minden... vagy csak baromira elkényelmesedtem, de az az igazság, hogy már nincs türelmem várni a lakkok száradását, aztán két-három naponta lakkozni.



A pávásat vakuzva is lefotóztam, hátha jobban kiadja, hogy holo franken lakkokkal dolgoztam.


Tényleg bocsi lányok. Azt hiszem, kicsikét kiégtem. :(

Többiek alkotása:


"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből