2014. június 27., péntek

Teszt | Ingrid Cosmetics Love Story 258

Sziasztok!

A mai második poszt egy teszt. Végre, annyi évnyi keresgélés után rátaláltam itthon is a tökélete arany lakkra. Hiába fogadtam meg, hogy vizsgaidőszak végéig nem veszek új lakkot, ezt muszáj volt, mert féltem, hogy a vizsgaidőszak végre valaki elhappolnák az orrom elől.

Még sosem találkoztam előtte ezzel a márkával. Kicsit csíkoz, mint a legtöbb metál finisű lakk, de ezt leszámítva nem tudok más negatívumot mondani róla.

Három réteg



Három réteg

Egy réteg

Két réteg
 Ahogy láthattátok ti is, három rétegben nagyon szépen fed. Száradási ideje átlagos, vagy annál egy picivel hosszabb, de még egyáltalán nem zavaró. Az üvegcse nem a kedvencem, de különösebb bajom sincs vele, a kupak gyűjti a lenyomatokat, de annyira ez sem zavaró, az ecsettel pedig nagyon jól lehet dolgozni, ha nem hagyunk túl sok lakkot rajta, akkor olyan nagyon ne is csíkoz.


Olyan szép az üvegben is! *-*



Készítettem egy pöttyös-tribal manit is, a júniusi kihívás "aboriginal" témájára. Szerintem nagyon passzolnak hozzá ezek a színek, és maga a minta is. :)


Nektek hogy tetszik a lakk vagy manikűr? :)

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből