2013. október 7., hétfő

Teszt | CHISSÁ 114

Az egyik kedvenc és legrégebbi lakkom. Nem is értem, hogy eddig miért nem mutattam be itt a blogon. Most végre ennek is eljött az ideje.
Hasonló árkategóriában mozog, mint a Rapsodi, az állaga, minősége is hasonló. Én ezt a lakkot még 2010 nyarán vásároltam, és még mindig jól szuperál.




Két rétegben tökéletesen fed, száradási ideje, még így túl a három éven is, átlagosnak mondható. Az ecsete kicsit merev, de ez a legtöbb olcsó árkategóriájú lakkal így van. Ennek ellenére probléma nélkül lehet vele dolgozni. A tartósságáról ódákat tudnék zengeni, simán veri a legtöbb új Essence lakkomat ebből a szempontból!


Sajnálom, hogy a kis városkánkban már nem találni ezt a márkát, Kolozsváron még néha összefutottam vele, de itthon sajnos nincs, vagy ha mégis, akkor látszik, hogy már hónapok (évek?) óta a boltban van, azt meg ugyebár nem szeretném már megvenni.



Nektek van már lakkotok ettől a márkától? Ha igen, meg vagytok vele elégedve?
Nekem régebb volt egy türkiz lakkom, azt is hasonlóan imádtam! (:

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből