2013. január 4., péntek

Teszt | Golden Rose - Care+Strong 171

Már rég óta szerettem volna bemutatni az új fekete lakkomat, amelyet a Rapsodi 355 után vettem. Sajnos nem olyan jó, mint az elődje, de otthon mielőtt felköltöztem volna Kolozsvárra, nem kaptam. Aztán mikor legutóbb otthon voltam, már találtam Rapsodiban is feketét, meg is vettem, így otthoni gyűjteményemben már a Rapsodi feketéje van. :)

Amúgy ezt a lakkot már korábban is említettem, most lássuk, mi a véleményem róla. :)




Ahogy már fent is említettem, nem vagyok tőle egyáltalán elragadtatva. Azt hiszem, ez az egyedüli Golden Rose termékem, amely nem jött be, eddig csak jókat tudtam írni/mondani róluk. Sajnos ez a lakk már akkor nagyon sűrű volt, mikor megvettem. :( Ráadásul nem is szárad annyira szép fényesre, mint a Rapsodi 35, sőt, olyan gyorsan sem. Hiába na, a Rapsodi lakkok nagyon felvitték a lécet, s a Golden Rose bizony nem tudta megütni a mércét.
A tartóssággal amúgy nincs bajom, átlagos vagy annál egy picit több, bár az is igaz, hogy eddig általában díszíteni használtam, s csak egyszer volt a teljes körömfelületre felvíve.
Szóval összességében megállapítható, hogy sosem lesz a legjobb barátom, de azért egy lakknak elmegy.
6/10




Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből