2013. január 5., szombat

Legek 2012 - Best of 2012

Sziasztok!

A tavalyi évhez hasonlóan idén is elkészítettem a kedvencemből készült posztot. Nagy nehezen tudtam csak választani, olyannyira, hogy hiába próbáltam mindegyik témában a 10 legkedveltebbet kiválasztani, a manikűröknél nem tudtam 14-nél kevesebbet választani. :D Azokat is 40 legkedvesebből válogattam, s akkor még nem is volt a 40 közt a szilveszteri manikűröm! ^^



Kezdem is rögtön a manikűrökkel.












Körömlakk







4. Essence - 08 Night in Vegas
Alapnak az Aura Inches 329 - Sky Driver lakkját használtam


Sosem voltam nagy csillámos lakk fan, sőt, alig használtom, most meg tessék! Az első két helyen csillámos található! :D

Receptek, melyeket elkészítettem










Kreatívkodásaim:
12. Nyílhegymintás

11. Hot and cold karkötő











Könyvek
Sajnos kevesebbet olvastam idén, mint tavaly, mentegetőzhetnék  hogy igen mert érettségi, de inkább nem teszem. :) Helyette hozom a 10 elolvasott könyv TOP5-ös listáját. ^^

5. Hedwig Courths-Mayer - A wollini nővérek; Szeret, nem szeret? (két külön regényfüzet, de egy könyvben van kiadva)

Ezek voltak az én kedvenceim... meg még sok-sok más, ami már valóban nem fért fel a listára. :D
Remélem, legalább ilyen termékeny lesz a 2013-as évem is. 

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből