2012. március 31., szombat

Teszt | Butterfly #47

Itt van a Butterfly #107 testvére.
A képeekt egyszerre készítettem, eddig nem tudom, miért nem pakoltam őket is fel. (:
Most viszont egyik évfolyamtársam érdeklődött a 107-es iránt, így gondoltam, ezt is megmutatom neki. (: Meg nektek is!


Őt is nagyon szeretem. Fehér alappal nagyon szép halvány rózsaszínt ad. (:
Az állaga a már megszokott, kissé fura Butterfly-állag. ^^ A szagával még mindig nem vagyok megbékélve, de meg lehet szokni, és egy kiadós szellőztetés is sokat segít. ^^ Lefekvés előtt nem ajánlom festeni, elég nehezen szárad, így megmarad az ágynemű nyoma. ^^









Remélem, tudtam segíteni!

Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből