2017. június 5., hétfő

ManiCute | Színátmenetes nyomdázás

Sziasztok!

Mai témánk a színátmenetes nyomdázás volt. Még sosem készítetem ilyen manikűrt, s bevalom nektek, most se füllött hozzá a fogam. Másfél hete csupaszok a körmeim, csak az Evelin8in1 van rajta, és most se kívántam semmi mást rá. Viszont nem akartam kimaradni ebből a fordulóból. Így született meg ez a manikűr. Jobb kezem körmeire nem került minta, ott az összeset pirosra festettem (illetve a hüvelykujjamon alkalmaztam a teafilteres törötköröm javítást, mert már tényleg nagyon be van szakadva, viszont levágni nem akarom).






Használt termékek: Golde Rose Paris 124, Moyra Stamping 14, Moyra Stamping 15, AVON Gel Finish Creme Brulee + BornPrettyStore átlátszó fejű nyomdázó, BPS lehúzó (scraper) és BornPrettyStore Floral BPX-L018 nyomdalemez.

Készült egy kép a színátmenet elkészítése után is, fedőlakk nélkül:


Többiek alkotása:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből