2017. június 18., vasárnap

Teszt | Moyra homoklakkok


Sziasztok!

Ma négy homoklakkot szeretnék nektek bemutatni. Egyik sem új lakk, már évek óta kaphatóak, én viszont csak pár hónapja szereztem be őket.


Moyra No. 854 - Isis

Már évek óta szerettem volna egy ilyen kék homoklakkot, íg megörültem, mikor a fodrászkellékesnél rábukkantam. Rögtön jött is velem haza. Nem okozott meglepetést, két rétegben fed és gyönyörű kobaltkék árnyalata lesz.







Moyra Vivid Sand No. 712 - Summer Green
A Vivid Sand lakkokat már akkor szerettem volna beszerezni, mikor piacra dobták őket, akkor még nálunk sajnos nem lehetett kapni. Próbáltam más másrkák neon homoklakkjait is beszerezni (pl Golden Rose), de az sem sikerült, pár hónapja viszont ráakadtam néhány darabra a fodrász kellékesnél, rögtön haza höztam őket. Igaz, a Vivid Sand kollekció nem lett teljes, de így is jobb, mint a semmi. :)
Ez a lakk egy neonzöld alapban ezüst csillámos darab, ami száradás után homok hatású lesz.






Moyra Vivid Sand No. 715 - Shocking Pink
Pozitív csalódás lett a lakk. Az ezüst csillámok ellenére is nagyon bejön, alig akartam lemosni a végén. :) Biztos vagyok benne, hogy párszor fogom használni a nyár során.






Moyra Vivid Sand No. 717 - Sunshine
A négy közül ez a lakk áll hozzám a legtávolabb, amiről nem igazán tehet. A másik két Vivid Sand testvéréhez hasonlóan, ő is tartalmaz ezüst csilámokat. Fedése viszonyt valamivel gyengébb. Ha jobban megfigyelitek, a mutatóujjamon, ahol csak egy vékony első réteget húztam, még egy harmadik réteg is elfért volna a tökéletes fedéshez.




Ahogy azt a fenti kpeken is láthattátok, mindegyik lakk a szokásos Moyra üvegben található, az ecset is a hagyományos Moyra ecset, én jól tudok vele bánni, bár tény, nem ez a kedvenc ecset-formám. Száradási ideje átlagos, ami a lakkok életkorát tekintve nem is csoda már.
Összességében meg vagyok velük elégedve, örülök, hogy beszereztem őket.

Nektek megvan valamelyik lakk? Mi a véleményetek róluk?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből