2016. augusztus 18., csütörtök

NOTD | Tengerész

Sziasztok!

Picit késtem, pedig már régóta elkészítettem a manikat. Viszont egyszerűen nem volt kedvem a képekkel és bejegyzésekkel foglalkozni. Most végre összeszedtem magam, hogy elhozzam nektek a posztot. Eredetileg két bejegyzést terveztem: egy klasszikus tengerészeset meg egy nem megszokottat. Előbbit elkészítettem, utóbbiból csak egy mani készült, így végül egybe gyúrtam a két bejegyzést.


Szinte az összes manikűrhöz ugyanazokat a lakkokat használtam, úgyhogy egyszerre sorolom fel őket: Golden Rose Rich Color 76 (fehér), Leydi 788 (piros), franken arany, Rimmel Azure (kék), Rapsodi (ezüst), Essence You Belong To Me (menta), Butterfly 149 (lila) + fehér akrilfesték, kék tempera, BPS arany szegecsek

1.


2.


3.


4.


5. 
Az egyetlen nem klasszikus színösszeállítás. Az inspirációt Lexa manikűrje adta.



A többiek alkotása:

4 megjegyzés:

  1. Hú de gyönyörűek, nagyon kreatív mindegyik,de a második a kedvencem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Örülök, hogy tetszik. :3

      Törlés
  2. A második nagyon tetszik, emlékszem én is Lexa manijára! Nagyon szép mindegyik!

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből