2016. augusztus 10., szerda

NOTD | Fürdőruhák inspirálta manikűr

Sziasztok!

Már régóta lementettem két fürdőruhát, melyek megmozgatták a fantáziámat. Gondolatban arany díszítőszalagot használtam a manikűrelkészítéséhez, de gyakorlatban győzött a lustaság - bár nem teljesen lustaságnak nevezném, a lényeg, hogy gyorsan kellett végeznem, nem volt időm díszítőszalaggal pepecselni, pedig biztos vagyok benne, hogy sokkal jobban mutatna a végeredmény úgy, mint ezzel a franken arany lakkal. Alapnak minden körmömre a fehér Golden Rose Rich Color 76 került, erre vittem fel a fekete akrilfestéket, majd az arany csíkokat. Végül fedőlakkal zártam.


A nyári kihívásra készült manikűrök

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből