2016. június 9., csütörtök

Teszt | LadyQueen azték mintás vizes matrica

Sziasztok!

Ma egy szuper matricát szeretnék nektek bemutatni, amit a LadyQueen oldaltól kaptam tesztelésre.


A matrica három színben érhető el, én a bal szélsőt, a a narancssárgás változatot kaptam. Ahogy az lenni szokott, a hátoldalon angol nyelvű útmutatót kapunk a matrica felhelyezésére.





Pár napja említettem, hogy sehogy sem akart összejönni a matricázás, én még  életemben ennyit nem szenvedtem vele, nem is értettem, ogy miért. Aztán a sokadik próbálkozás után rájöttem: mindig van olyan kivágott minta, ahol rajta felejtem az átlátszó fóliát, amit ugye a vizezés után már nem lehet eltávolítanni, viszont így túl merev lesz a matrica - amit a gyűrűs ujjamon lévő minta szemléltet is.

Furcsállom, mert még sosem fordult velem elő, hogy elfelejtettem volna levenni a védőfóliát, viszont aznap, mikor a matricákat teszteltem, szinte folyton. Azóta túljártam már a matrica eszén (haha), lehúztam az egészről. Úgyis abban a papírtartóban és zacsiban tartom őket, amiben érkeztek, így fólia nélkül sem sérülhetnek.


Alapnak a CR Greentea, Barry M Kiwi és Golden Rose Rich Color 70-es lakkokat használtam.







Ha tetszett nektek a termék, az alábbi linkre kattintva megrendelhetitek:


Lady Queen weboldalán még többek között nail art, smink vagy ékszer termékek között is mazsolázgathattok. A szállítás ingyenes. A QWBS15 kuponkódot használatával 15% árkedvezményben részesültök! Ha 10 alkalommal felhasználjuk a kódot, a Lady Queen egy játékot fog szponzorálni a számotokra. Szóval hajrá lányok! ;)



Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből