2016. június 6., hétfő

ManiCute | Pillangó

Sziasztok!

Mai témánk a pillangó olt. Bevallom őszintén, nekem semmi kedvem nem volt ehhez a témához, ami a manikűrön is látszik. Megúszós alkotás készült, amit sajnos idő hiány miatt kénytelen voltam két napig viselni. :(


Először az új Golden Rose Paris 124-el festettem ki a körmöm és a két gyűrűs ujjamra a Moyra holo ezüstjével nyomdáztam a LadyQueen BC-09 csipkés lemezéről.


A lakk színe kicsit csalóka, mert egy bizonyos szögben/fényviszonyban kicsit  bogyósabb árnyalatot mutat, de azért nem annyira erőteljesen, mint azt a lenti, vakus kép mutatja.


Makrók a pillangóról. A bal kezemen nem lett tökéletes, mert kicsit késve vittem fel a nyomdapárnáról (BPS átlátszó - ezzel a lemezzel tökéletesen tudom használni), és már felvettem a párnát, mikor észrevettem, hogy az egyik szárnya még nem applikálódott a körmömre. Végül pici csúszással sikerült felvinni azt is, szabad szemmel nem látszódott a baki.


Jobb kezem gyűrűs ujjára tökéletesen ment át a minta.


Nagyon üresnek, semminek éreztem a manikűrt, így körbenéztem a toppereim között, de valahogy egyikhez sem volt kedven. Végül egy ősrégi Butterfly 107 toppert halásztam elő, ami bár csodálatos fényjátékkal bír, rettenetes száradási ideje miatt nagyon ritkán kerül elő. Most sem volt még teljesen megszáradva egy óra alatt sem, mikor megunva a várakozást ráhúztam a fedőréteget. Azt hittem, reggelre tele lesz párnanyomokkal, de egy sérülés sem volt rajta.




Képeken elnézve nem rossz mani, magamon mégis annyira nehezen viseltem el. Olyan semmilyen alkotásnak tartottam... Én azt szeretem, ha örömmel tölt el, ha a körmeimre nézek. Mivel naponta több órát ülök gép előtt, sokat gépelek, mindig szem előtt vannak a körmeim. Ez a mostani manikűr viszont egyáltalán nem csalt mosolyt az arcomra. :(


Nézzétek meg a többiek alkotását is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből