2016. június 16., csütörtök

Lakkozz! Fotózz! Posztolj! | Mackók

Sziasztok!

A mai témánkat Fanninak köszönhetjük. Én már rögtön tudtam, hogy tatty teddy macit fogok festeni, aki követi a blogot, tudja, hogy szeretem őket. Az eredeti ötletet meg is tartottam, annyi különbséggel, hogy egy egyszerűbb verziót készítettem el. Pepecselni most sem kedvem, sem időm nem volt.


Az eredeti manikűrt Géraldine-től mentettem le az inspirációs mappámba. Használt lakkok: Rapsodi 332, Moyra Holographic 251 ezüst, fehér franken + fekete akril.



Készítettem egy képet vakuzva is, hátha úgy jobban érvényesül a holo-hatás. Nem sokkal, de azért picivel talán jobban szikrázik, holózik.


Nektek hogy tetszik a mani? Szeretitek a tatty teddy/me to you macikat?


Többiek alkotása:

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki! Aranyosak a macik! :)

    VálaszTörlés
  2. Annyira cukira sikerültek a macik, nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon édes lett! Cukik lettek a macik :)

    VálaszTörlés
  4. De jó lett, én is mindig szeretnék ilyen macikat festeni, de sosem sikerült.

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből