2013. május 6., hétfő

Díj | Best Blog díj

A napokban díjat kaptam, rögtön háromszor is. :) Réka, Fairyland és Helga tisztelt meg vele. :) Köszi szépen, lányok!



A szabályok a következők:

1. Megemlitjük, hogy kitől kaptuk a dijat.
2. Felsorolunk négy bloggert, akinél 200nál kevesebb a feliratkozott, rendszeres követők/olvasók száma
3. A kiválasztott 4 blogon hagyunk egy-egy kommentet a dijról.


Az első pontot teljesítettem, viszont már elég sokan megkapták a díjat, így én már nem adnám tovább. :) Ha viszont van olyan olvasóm, aki 200 olvasó alatt van, vigye nyugodtan a díjat, hisz minden blogger megérdemli! :)

Lányok, köszi szépen még egyszer! :)

így a végére egy kis személyeset is belecsempészek. Ma reggel jöttem vissza a koliba. Én voltam az első. Egy nagy táska otthoni kajával, hiszen nem tudni, hogy két hét múlva, vagy majd csak egy hónap múlva megyek.e ismét haza. A hűtőszekrényünk természetesen fel volt fagyva, a fagyó ajtaját meg sem lehet mozdítani, így leolvasztottam.... a bukkanó csak az, hogy azóta nem működik...-.- Pedig még csupán két hónapot kellett volna kibírjon! Szóval most nagy fejfájás, hogy milyen sorrendbe együk a kajáinkat, hogy a legkisebb veszteség érjen minket. :S 

Legyen szép estétek!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből