2013. május 31., péntek

Teszt | CR - 21 Greentea

Szülinapomra leptem meg magam vele. Az első CR lakkom. A színe fogott meg. Azt nem mondom, hogy ez is lesz az utolsó lakkom ettől a márkától, de a kedvencem nem lesz, az biztos. A szaga elég fura, az állaga túl folyékony, három réteget használtam. A színe viszont nagyon szép, pisztácia zöld. És mentségére legyen szólva, gyorsan is szárad. :)

Egy réteg - a kisujjamat leszámítva, mert oda véletlenül már felkentem a másodikat is. ^^



Egy réteg

Két réteg

Két réteg

Három réteg


Nektek van ettől a márkától lakkotok? Mi a véleményetek róla?
Bella

4 megjegyzés:

  1. Nekem egy narancssárga van meg, gyönyörű a színe, és ezzel minden pozitívumát elmondtam. Csak az üvegben nézegetem, merthogy használhatatlan, egy rétegben sem hajlandó megszáradni, nyúlik és folyik egyszerre és még csak nem is kényelmes. Majd valami diy projektre jó lesz, másra sajnos nem:(.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emiatt nem mertem én sem több lakkott venni a márkától.

      Törlés
  2. Nekem meg nincs ilyen lakkom, de a színe nagyon hasonlít a NYC egyik lakkjara:)

    http://laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből