2013. május 28., kedd

Játék | 200-as játék! :) - LEZÁRULT!


Lassan elérjük a 200 rendszeres olvasót (pontosabban most vagyunk a 199-nélˇˇ), így gondoltam, épp itt az ideje egy újabb játéknak. :) Sajnos azt már időm nem engedi, hogy ln készítsek valami kis aprót, szépet, bellásat, de helyette választottam három csodálatos lakkot az egyik kedvenc márkámtól! :)
A három lakk közül kettő nekem is megvan, bejegyzés hamarosan érkezik róluk. :) Sőt, azon is nagyon gondolkodom, hogy a bal szélső, gyönyörűen csillogó lakkcsodát is beszerezzem, ha ismét összetalálkozunk a boltban. Egyetlen bajom, hogy nagyon hasonljt a másik nagy kedvencemre, a Butterfly 107-es lakkjára, annyi különbséggel, hogy itt csak kis csillámok vannak, míg ott kis- és nagy csillámok keverednek. Szóval ez még képlékeny.^^ De bízom benne, hogy bárki is kapja majd ezt a csodát, szeretni fogja. :)



Akkor nézzük is a nyereményeket:
Balról jobbra: Leydi 838, Leydi 843, Leydi 788



Leydi 838

Leydi 838

A Leydi 843-as lakkról itt olvashattok, a 788-asról pedig itt.

Három Leydi lakk és egy ív virágos (hibiszkuszra hasonlító^^) körömmatrica.
Ahhoz, hogy részt vehessetek a játékban, az alábbi kérdőívet kell kitöltenetek. Csupán két kötelező pont van: hagyni ezalatt a bejegyzés alatt egy megjegyzést, a másik pedig megosztani a játékot a blogotokon és/vagy a FaceBookon. Az összes többi csak plusz esélyért megy. Amúgy összesen 11 esély szerezhető. :)
Ha sokan leszünk (még nem tudom, pontosan mennyit jelent az a sok^^), akkor két nyertest sorsolok. :)

Játékra fel! :)

a Rafflecopter giveaway

33 megjegyzés:

  1. Sziia!
    Szeretnék jelentkezni, szupi játék.
    E-mail: reka0804@gmail.hu
    réka kerekes néven követlek
    Imádom a blogodat, és nagyon szeretem azokat a posztokat, amikor feldobod az előző manikűrt vmi fantasztikus módon. :)

    Köszi a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)

    Szeretnék jelentkezni, Iluss♥ néven követlek már egy jó ideje, és van egy blogom: Fiatalos blog, itt kitettem oldalra a játékot! :)

    Imádom, hogy ilyen kreatív vagy a körmözés terén, nagyon szeretem a munkáidat, nekem nincs ennyi türelmem! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A napokban megváltoztattam Fiatalos blog♥-ra, és ezt javítottam a nyereményjátékban is a kérdésnél! :)

      Törlés
  3. Juhúúú, én vagyok a 200. olvasód :D Köszi a lehetőséget!! ^^

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lakkok, és a körömmatrica is irtó cuki! =)
    Szeretem a nail artjaid, a legutóbbi hibiszkuszos mani nagyon nagyon jó lett! =)
    thimmykedesign@gmail.com

    Köszi a lehetőséget!
    Timi

    VálaszTörlés
  5. Szia! :)
    Köszi a szépen a nyereményjátékot, nagyon szupi kis cuccok vannak. :)
    Amúgy imádom a blogodat, tök jó, hogy nem csak köröm van, hanem személyes illetve főzés, ékszer is.
    Csak így tovább, mi itt leszünk neked! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Anikó Faragó néven követlek már egy ideje!
    Tetszenek a körmös bejegyzések.
    Szuperek a nyeremények! :)
    Email: aniko_farago@freemail.hu
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Szeretnék jelentkezni.
    enci97@vipmail.hu
    Köszi a lehetőséget.:)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Vámossy Brigitta néven követlek.
    Tetszenek a körmös bejegyzések.
    Szuperek a nyeremények! :)
    Email: a301@freemail.hu
    Köszi a játékot!
    Üdv:
    Brigitta

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Szeretnék játszani!
    Körmös posztok jöhetnek még! :)
    rone2122@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra!

    mikoto.nina@gmail.com


    köszi

    VálaszTörlés
  11. Én is jövök:).
    mivanlina@gmail.com

    A matricák nagyon klasszak, és a lakkok is..:)

    VálaszTörlés
  12. szia!
    torteijudit@gmail.com
    kiraktam az oldal sávba: http://tuttiigiornidelconsiglidiunadonna.blogspot.hu/
    Köszi a lehetőséget!!

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Fairyland néven követlek, szép lakokat válogattál össze :) Email: fairyland088@gmail.com
    Én is a körmös posztjaidat szeretem legjobban.
    Kszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  14. Szia : )
    Nagyon tetszik a nyeremény,ezért szeretnék is jelentkezni a játékra! : )
    e-mail:yvusbeauty@citromail.hu

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Köszönjük a játékot, szupi lakkoknak tűnnek!
    e-mail: kata8807@freemail.hu
    bkata néven követlek, és megosztottam fb-n is :)

    VálaszTörlés
  16. Még csak nem rég találtam a blogodra, de nagyon tetszik! :)))
    Az e-mail-om: linkinpark90@freemail.hu

    VálaszTörlés
  17. worldofbree@gmail.com
    szupi játék : )

    VálaszTörlés
  18. Szia.

    Gratulálok a (több mint) 200 olvasódhoz :)
    Nagyon szépek a nyeremények, köszi szépen a lehetőséget :)
    Mail címem: kisfeketecica@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Szia, köszi a játékot :) szuper nyereményekért szállhatunk "harcba"!

    VálaszTörlés
  20. Szia! Köszi nagyon tetszik a játék és a blog is.... Igaz még csak most ismerkedek vele.

    VálaszTörlés
  21. Szia, szuper kis nyeremény csomag az tuti.
    doraway@citromail.hu
    és gratula a sok feliratkozott olvasóhoz.

    VálaszTörlés
  22. Köszi a lehetőséget. :)
    Imádom a körmös bejegyzéseidet és a körömlakkjaidat. ^^
    a manikűrvadászos játék pedig szerintem nagyon jó ötlet volt. :))
    e-mail: manna0319@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Szia:)
    Először is gratulálok a feliratkozókhoz!
    A nyeremények pedig egyszerűen gyönyörűek!
    Az email címem: anna1116@gmail.com
    Köszi a lehetőséget:))

    VálaszTörlés
  24. Szia! Szupi kis játék!:D
    http://csakcsajok00.blogspot.hu/2013/06/httpvaniliamamor.html : ide raktalak ki ;)
    email címem: pasztorkatalin06@citromail.hu

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    Köszi a játékot :)
    d.hajni@vipmail.hu

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    Köszi a játékot :)
    d.hajni@vipmail.hu

    VálaszTörlés
  27. Szia! Most találtam a blogodra, beleolvasgattam néhány bejegyzésedbe, és nagyon megtetszett, amit csinálsz. Fel is iratkoztam azonnal. :) csak így tovább!

    VálaszTörlés
  28. Ja, és ha már itt vagyok, jelentkeznék a játékra is.
    Az e-mail címem: dorica1993@hotmail.com
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  29. Szia!
    Véletlenül találtam ide, de nem bántam meg!!! Sőt!!! ..és ezek a lakkok, főleg a piros, csodaszép!
    beata.kovacs@aol.com

    VálaszTörlés
  30. Szia! Én is csak véletlen vetődtem erre, és tök jó a blog. Szeretnék én is jelentkezni a játékodra! Csak a blogomon osztom meg, mivel nincsen facebook oldalam (kifejezetten gyűlölöm).
    Fel is iratkoztam :)

    VálaszTörlés
  31. Szia

    Jó kis játék. Sok követőt és Szép Napot!

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből