2013. május 25., szombat

Teszt | AVON Painted Peony

 Nagyon szeretem a hasonló barackos színeket. Ilyen lakkot is régóta kerestem már, s minden bizonnyal nagyon jóban leszünk ezzel az arany mikrocsillámos csodával.
 Amúgy az ecsete hozza a szokásos avonos ecsetek stílusát, vagyis jól kezelhető, szépen lehet vele dolgozni. Gyorsan szárad, két rétegben már szépen fed, illetve napfényben ragyog a mikrocsilláoktól.
Szóval csak jót tudok róla mondani.^^






Egy rétegben


Megvan nektek a lakk? :) Mi a véleményetek róla? :)
Bella

9 megjegyzés:

  1. tényleg nagyon szép, kellemes színe van:))
    tegnap én egy ajándékba kapott Avonos lakkal akartam lakkozni, de egy réteg után lemostam annyira nagymamás színe volt... ennek a lakknak jobban örültem volna helyette:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a barátnőm szokta mindig mondogatni, hogy olyan lakkokat használok, mint a nagymamája. :D De engem nem zavar, ha egyszer az tetszik.^^

      Törlés
  2. Ez a szín nekem is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép szín, kis egyszerű mégis gyönyörű *.*

    http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Nekem csak egy problémám van az Avonos lakkokkal, hogy nagyon keveset tartanak, hamar lepattogoznak, és én azt nem bírom. Pedig annyi szép színük van, én is elcsábultam már egy párszor, most azt csináltam, hogy a legutoljára beszerzett Blu water lilies színú lakkomra rákentem egy adag átlátszó rózsaszínű Maybelline lakkot, mert az kitart egy hétig, és láss csodát, úgy kitartott:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Maybelline lakkok valóban hosszan tartanak, ezt imádom bennük! :)
      Amúgy nem minden Avonos lakk élettartama olyan rövid, rajtam az a repedezős franciás mani négy napig volt, és alig sérült. :)

      Törlés
  5. Én nagyon imádom ezt a lakkot, annyira szép :]

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép szine van, ezt a lakkot én is nézegettem :)

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből