2012. december 9., vasárnap

NOTD | Télapó itt van!

Jobban mondva itt volt,  aztán issza is sietett Lapföldre. :)
Még 6-án kellett volna posztolni ezt a manit, de eléggé nyüzsis volt az elmúlt pár nap nálam, így csak most fogom. :)
Az alapötlet Rintől származik.







A használt lakkokat most nem fotóztam le, ezért felsorolom őket:
Rapsodi 302(fehér), 306 (rózsaszín), 304 (világos barna), 354 (sötét barna), 341 (kék)
Leydi 773
S-he 195
Golden Rose - fekete

S akkor ejtek pár szót arról, mivel is töltöttem az elmúlt napokat. Szerdán mikulásoztunk. Még pár héttel ezelőtt húztunk, hogy ki kinek vásároljon meglepit. 5-én este összeültünk egy helyi cukrászdába. Olympos a hely neve, úgy hirdetik, hogy az istenek édessége. Hát, valóban isteni finomságok találhatók benne, ha valaki Kolozsváron jár és cukrászdát keres, ide jöjjön. :)
Az én ajándékom, egyebek mellett ez az édes kis nyulacska volt, azonnal beleszerettem! :) Rögtön el is neveztük Pityunak.

Az édességem egy Rafael névre hallgató finomság volt: mandulás, kókuszos, fehércsokis mennyei édesség volt. :) Bár ízlésem szerint egy picit édes a fehércsokis bevonat, de kisebb adagokban fogyasztva pont jó volt, s így legalább kibírta majdnem az este végéig. ^^


 Aztán 6-án közös fadíszítés volt a bentlakásban. Minden bentlakásnak volt egy fája, amit feldíszített, majd a bentlakások közt indult egy verseny is. Íme a mi fánk, melyre FB-n egy "Like"-kal lehet szavazni, és nagyon megköszönném, ha így tennétek. :)
A fa díszítésével én is besegítettem, méghozzá saját kézzel készített csillagocskákkal. Erről még lesz pár szó a bejegyzés végén. ^^


Egy kicsit a szobánkat is feldíszítettük. Kezdtük még két héttel ezelőtt a koszorúnkkal, majd csütörtök este folytattuk a szobánk ajtajával és az ablakokkal. Így legalább nem fogunk egy ideig a másik két szobába benyitni  mert rendszerint eggyel arrább kötünk ki, mint kellene. ^^
Az ajtóra még egy kis csillagot is kitettem, az már a fotón nem látszik. Hasonló hópelyhek kerültek az ablakra is. Ezeket Erzsi é Kinga készítették, én nem tudok ennyire szép hópelyheket vágni. :)


S akkor jöjjenek a csillagok, megmutatom, miről is van szó. Már négy éve készítgetem őket, minden évben készül egy-kettő. Tavaly a karácsonyi vásárra is vittem, a képet is a tavalyi vásárról hozom. :)

Képet készítette: Iochom Zsolt
Átlapozva a tavalyi galériát, még két képre leltem, amik az akkori portékáimat mutatta, mutatom őket is:


Képet készítette: Iochom Zsolt

Képet készítette: Iochom Zsolt
S végezetül, még mielőtt el nem felejtem, nézzétek meg a többiek télapós manikűrjeit is:



"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből