2012. december 17., hétfő

Teszt | S-he Stylezone 195

Sziasztok!

A korábbi beszámolós posztomnál többen jeleztétek, hogy érdekel titeket ez a piros csillámcsoda. Hát most végre be is mutatom őt! :)




 Balról jobbra: 3 réteg csillámos, 2 réteg csillám: fehéren(Rapsodi 302), piroson(Maybelline MiniColorama Candy Apple), feketén(Golden Rose - Care+Strong 171)



Az ecsetét imádom, ahogy az eddigi összes sh-e ecsetet, a kupak picit kicsit, de ezt még túl lehet élni. Szerintem piros háttérrel a legjobb (ezt használtam a télapó itt van manikűrnél és a candy cornos inspirációs manikűrnél is), sosem tudok betelni vele! Azt hiszem, megvan az idei karácsonyi kedvencem. :)
Viszont fekete háttérrel is nagyon tetszik, sőt, magában is. :) Elég sokoldalú csoda, imádom! A s-he-nek más csillámosai is vannak, egyre jobban hajlok feléjük. :D
Egy biztos, ebben a csillámosban nem csalódtam! :)




Azért hiányzik már ilyen sok az üvegben, mert a karácsonyi csillámos lakkomhoz ebből is használtam, poszt képekkel hamarosan. ^^


Egy réteggel a csillámos lakkból



Akárhogy tartom, csillog-villog! :)
Nektek hogy tetszik? Esetleg megvan nektek is a lakk vagy valamilyen hasonló?

Bella

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó színük van, a legjobban a kisujjadon lévő tetszik!:)

    VálaszTörlés
  2. azta, gyönyörű ez a lakk! *.* kár hogy lakkstoppon vagyok :(

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Belinda blogján Te nyerted az én ajándékomat. Kérlek küld el a címes a martinelli9 kukac live pont com email címre, hogy postázhassam.

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből