2012. december 22., szombat

Karácsonyi franken lakk

Sziasztok!
Kicsit eltűntem az utóbbi napokban, de higgyétek el, meg volt az okom. :) A legnagyobb gond a fáradtság é az időhiány volt, az elmúlt héten két éjszakát virrasztottam át tanulás céljából, egyet pedig utazás miatt. :) Péntek reggel értem haza, azt ne akarjátok tudni, hogy mi volt a vonaton! Inkább azt mondom, mi nem volt: ülőhely. Szerencsére én mindig feltalálom magam, most is találtam magamnak egy ülőhelyet, kényelmetlen olt az utazás, de a lényeg, hogy haza értem! S még a világvége előtt, ami aztán, ahogy az várható is volt, elmaradt.^^
Itthon aztán ennél jobban nem is lehetett volna fogadni engem: HAVAZÁSSAL!! Kolozsváron sajnos már nincs hó. :( Itthon viszont nagyon-nagyon nagy és havazik s csillog...és ááá... :D Szóval itthon vagyok. :D
De ne higgyétek, hogy tudtam pihenni, péntek délben már jöttek is unokatesómék látogatóba. Az egyiküket már egy éve nem láttam, így nem is érdekelt, hogy az előző napokban alig aludtam. :) Ma ajándékokat csomagoltam és tatámékat is meglátogattam. Szóval az első napok nem is telhettek volna ennél jobban. :)

Sajnos a lakkjaimat a bentlakásban hagytam (4 jött velem csak haza), mivel elfelejtettem, hogy nekem még egy karácsonyi manikűrt is el kell készítenem. Pedig direkt emiatt a manikűr miatt vettem zöld körömlakkokat! :D Na igen, megmámorított a tudat, hogy utazok haza. :D  Szóval nem tudom, hogy mit fogok, vagy egyáltalán fogok-e készíteni arra a napra, de majd meglátjuk. Most viszont jöjjön a már rég beígért, általam elkészített franken lakk.




Bárki elkészítheti, roppant egyszerű. Ami kell hozzá:
-átlátszó lakk
-piros csillámos lakk (vagy csillám) - én a S-he Stylezone 195 csillámcsodát használtam
-zöld csillám

Én nem tudom eldönteni, hogy melyik alappal néz ki a legjobban. :D Talán alap nélkül. Szerintetek?


Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből