2012. december 30., vasárnap

Teszt | Maybelline MiniColorama Urban Orange

Sziasztok!

Ma sok bejegyzés lesz, mert rájöttem, hogy még rengeteg dolgot meg szeretnék nektek mutatni újév előtt. :) Az egyik ilyen ez a csodás narancs lakk, amit már oly sokan ismertek. Én csak a tökéletes narancs jelzőt használom rá. Emlékszem, mennyit kerestem, de nálunk már nem lehetett kapni. Aztán megjelentek az új lakkok s én le is tettem arról, hogy valaha is sikerül hozzájutnom. Aztán egyszer csak ott volt előttem! *.* Rögtön felismertem. :D S nem is volt kétség, hogy megveszem. :) Most őszintén, egy ilyen szépségnek ti tudnátok ellenállni? :D  Na ugye hogy nem! 



Gyönyörű narancssárga alapban megannyi arany mikrocsillám található. Az ecsettel jól lehet dolgozni, a lakk állaga sem túl folyós és két rétegben már szépen fed. (Sőt, ha nagyon sietős, akár eggyel is meg mernék indulni az utcán). Nálam komolyan ő A Narancs lakk.






Olyan szépen csillog az üvegben is! *.*


Vaku nélküli fotó


Ismét nem okozott csalódást ez a márka! Nem is tudom, egyáltalán találkozott valaki olyan MiniColorma lakkal a régi kollekcióból, amivel nem volt elégedett?
Gyorsan szárad, két rétegben tökéletes, imádnivaló a színe, az ecsettel jól lehet dolgozni. Sajnos a tartóágára már nem emlékszem, de legközelebb azt is tesztelem. :)
Azt hiszem, ő lesz a nyári kedvencem 2013-ban. ^^

Nektek megvan ez a lakk? Vélemények?
Bella

10 megjegyzés:

  1. Számomra is ez a tökéletes narancs lakk -sajnálom, hogy már nem kapni, gondban leszek ha elfogy a mostanim.
    Szerencsés vagy, hogy tudtál venni még :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szerencsésnek érzem magam. :D Remélem nagyon sokáig nem is akar majd elfogyni. ^^

      Törlés
  2. Nekem a Coral Rose van meg a Mini Coloramákból, és elég lassan száradt (de lehet, hogy az alaplakkom a bűnös, mostanában mindegyikkel ezt tapasztaltam), én szeretem, van róla teszt is nálam:)

    Mea [Nail Polish Maniac Blog]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnéztem, valóban gyönyörű szíen van a Te lakkodnak is!

      Törlés
  3. Utólag úgy bánom, hogy nem vettem :(

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű szín, és nagyon jól áll a bőrtónusodhoz!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szerettem ezt a színt, meg volt nekem is, de elfogyott, kár hogy még hasonlót sem lehet kapni :( Gyönyörű!

    VálaszTörlés
  6. Nekem szerencsére még tart. Ahhoz képest, hogy mennyire tetszik, csak nagyon ritkán használom, azt is inkább csak díszítésre. Bár nem teljesen olyan sem ármyalatban, sem finish-ben, de a Miss Sporty narancs homoklakkját eléggé hasonlónak találom, az is egy gyönyörű narancs árnyalat, arany mikrocsillámokkal.

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből