2012. december 30., vasárnap

Teszt | Maybelline MiniColorama Urban Orange

Sziasztok!

Ma sok bejegyzés lesz, mert rájöttem, hogy még rengeteg dolgot meg szeretnék nektek mutatni újév előtt. :) Az egyik ilyen ez a csodás narancs lakk, amit már oly sokan ismertek. Én csak a tökéletes narancs jelzőt használom rá. Emlékszem, mennyit kerestem, de nálunk már nem lehetett kapni. Aztán megjelentek az új lakkok s én le is tettem arról, hogy valaha is sikerül hozzájutnom. Aztán egyszer csak ott volt előttem! *.* Rögtön felismertem. :D S nem is volt kétség, hogy megveszem. :) Most őszintén, egy ilyen szépségnek ti tudnátok ellenállni? :D  Na ugye hogy nem! 



Gyönyörű narancssárga alapban megannyi arany mikrocsillám található. Az ecsettel jól lehet dolgozni, a lakk állaga sem túl folyós és két rétegben már szépen fed. (Sőt, ha nagyon sietős, akár eggyel is meg mernék indulni az utcán). Nálam komolyan ő A Narancs lakk.






Olyan szépen csillog az üvegben is! *.*


Vaku nélküli fotó


Ismét nem okozott csalódást ez a márka! Nem is tudom, egyáltalán találkozott valaki olyan MiniColorma lakkal a régi kollekcióból, amivel nem volt elégedett?
Gyorsan szárad, két rétegben tökéletes, imádnivaló a színe, az ecsettel jól lehet dolgozni. Sajnos a tartóágára már nem emlékszem, de legközelebb azt is tesztelem. :)
Azt hiszem, ő lesz a nyári kedvencem 2013-ban. ^^

Nektek megvan ez a lakk? Vélemények?
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből