2012. október 11., csütörtök

Teszt | Oriflame - Giordani Gold - Tender Peach

Ezt a csodás lakkot is Katitől kaptam a füliért cserébe, csakúgy, mint az Azure lakkot és a Maybelline pasztellkék lakkját.

A színe gyönyörű, az ecset is nagyon jól kezelhető. Sajnos kicsit vékony a lakk, fehér alap kell alá, illetve fedőlakk nélkül nem tart túl sokáig, hamar lepattogzik. de a színe mindenért kárpótol! Én annyira szeretem! És kivételesen Édesanyámnak is elnyerte a tetszését. :)






Itt a gyűrűs ujjamon fehér alap is van már. :)




Még egyszer köszi Kati! Nagyon szeretem! :)
Bella

7 megjegyzés:

  1. Hú ennek nagyon jó színe van!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó színe van. Nekem is van két hasonlólakkom, pont tegnap kentem fel őket, hogy van-e külnbség a kettő között de kb szinte semmi. :D

    VálaszTörlés
  3. Imádom a Giordani Goldokat:) jó az áruk is:)De ennek a lakknak gyönyörű a színe:)

    VálaszTörlés
  4. Én is imádom! A mostani oriflame katalógust néztem, de lakkokat már nem találtam benne, pedig szerintem megrendeltem volna a másik két árnyalatot is. :)

    VálaszTörlés
  5. Örvendek, hogy tetszik, a te kezeden teljesen másként mutat mint az enyémen:)

    VálaszTörlés
  6. az Oriflame lakkok sajnos nem valami tartósak... :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tapasztalataim szerint kb annyira, mint az AVON, sőt, néhány avonnál sokkal tartósabbak, szal nekem e téren nincs bajom a márkával. Sőt, semilyen téren nincs bajom vele. :D

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből