2012. október 29., hétfő

52WNC2012 | Week 42 - "Pink 4 Breast Cancer Awareness" Mani

Ha azt mondom, október és rózsaszín szalag, azt hiszem, minden nő tudja, hogy miről beszélek. A múlt heti egy éves kihívás témája is pont ez volt. S bár gólyatáborból hazatérve rögtön elkészítettem (majd rögtön le is mostam), posztolásra csak ma került.
Alapnak a reggel bemutatott S-he 010 szépségemet használtam, a mintát pedig egy új Rapsodi szerzemény adta. Nem lett tökéletes, a pöttyök sem, mert nem vettem elő a pontozót, hanem azokat is az ecsettel készítettem. :D







"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből