2011. augusztus 13., szombat

Személyes | Manci és Mogyoró meg a szülők

Egy régebbi bejegyzésemben már említettem, hogy a hörcsögöket külön kellett válasszam a szüleiktől. Szerencsére nem kellett sokáig rostokolniuk a kicsi vödröcskében, édesapám lehozta a padlásról a régi hörcsögketrecet. Hamar meg is barátkoztak vele. Nemrég vettem itatót is hozzá, mert az nem volt és fecskendőből nem igazán szeretnek inni. Úgy kell beléjük tuszkolni. Persze, eleinte nem tudták, hogyan kell használni, hát megmutattam nekik, azóta félnek tőlem, viszont már tudnak inni. ^^  Mondjuk véleményem szerint még mindig túl keveset. Azon gondolkodom, hogy a vizecskéjükbe valamit belecsempészek, ami vonzóbbá teszi számukra az ivászatot.
Kalcium követ is vettem, hogy a fogacskájukat koptassák vele, de még nem jöttek rá a használatára. most épp alatta rendezték be a rezidenciájukat. Azt találtam ki, hogy bekenem valami finommal. Meg is tettem, egy darabocska barackkal, mielőtt odaadtam volna nekik. Eddig még csak nyalogatják, a fogukat nem vetették be. Azért remélem, nemsokára erre is sor kerül. ^^
A két kis kópé, Manci és Mogyoró:















És a szülők, Artemisz és Alasztór:



Olyan kis imádnivalók. ^^
Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből