2015. január 19., hétfő

ManiCute | Téli táj & ovis jel

Sziasztok!

A mai alkalommal két témát fogok bemutatni, ugyanis a két héttel ezelőtti témára készült manikűrt még nem sikerült megmutatnom. Az akkori téma, a téli táj nagyon tetszett. Mondjuk, a maival sincs semmi bajom, azt leszámítva, hogy ismét egy mélyponton vagyok, ami a manikűrözést illeti -  de gondolom ezt már ti is észleltétek.





A fenti képeket szerintem senkinek sem kell magyarázni. Sajnos, a képeken nem jön át a holo fedőlakk káprázatos csillogása, élőben sokkal szebben mutatott, de nekem a képeken is nagyon tetszik.
Akkor térjünk is át a mai témára, ami az ovis jel volt, az én esetemben a lufi. Pár éve már készítettem lufis manikat (akkor se nagyobb sikerrel), így most tényleg nem nagyon volt hozzá kedvem, végül viszont mégis alkottam egy nagyon szegénykét, top listás nem lesz valószínűleg soha, fotózás után mostam is le rögtön.


Nektek mi volt a jeletek az oviban?


"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből