2012. december 29., szombat

Játék | Nyeremények + hosszabbítás

Hűha! Annak ellenére, hogy rég bejelentettem a nyereményeket, és még első haza látogatásomkor, azaz november közepén megvásároltam, csak most jutottam el odáig, hogy megmutassam nektek. S az az igazság, hogy most sem saját, hanem netről letöltött képekkel, de úgy éreztem, ezt már nem húzhatom tovább, hisz a játékom eredeti határideje már rég lejárt. Épp ezért úgy döntöttem, hogy meghosszabbítom a blogom születésnapjáig, azaz 2013. január 8-ig! :)

A játékkal kapcsolatos infókat továbbra is a főbejegyzésben találjátok, itt csupán a nyereményeket mutatom be nektek. :)




Nyeremények:
Toró Elza: 100 legjobb mézes finomság
Toró Elza: 100 legjobb ötlet hidegtálhoz
Safari 129
+egy meglepi

Próbáltam olyan könyveket választani, aminek én is szívesen örülnék, így esett a sok-sok 100 legjobb könyvecskéről éppen erre a kettőre a választásom. ^^ Nagyon remélem, hogy a nyertesnek is tetszeni fog majd. :)
Ugyanez a helyzet a körömlakkal is, szerelem volt ez első látásra, s úgy gondoltam, nem csak magamnak kedveskedem vele, hanem egyik kedves olvasómnak is. :) A lakról itt olvashattok egy posztot, képekkel illusztrálva. :)
A meglepi valami kis apróság lesz, melyet saját kezűleg fogok elkészíteni.

Köszönöm az eddig beküldött finomságokat! Természetesen, azok is nevezhetnek még, akik eddig már küldtek be valamit.

Várom a további recepteket!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből