2012. december 28., péntek

Kreatív | Hópelyhes fülbevaló

Decemberben rendeltem pár dolgot a geodecor.ro-ról. Egy részét már fel is használtam, köztük három hópelyhecskét, kettőből fülbevaló lett, a harmadik pedig ment a telefonomra lógó dísznek. :)





  Utolsó pillanatban emlékszem, hogy még felpakoltam a tavalyi szilveszteri fülbevalómmal együtt, hogy legyen az itthoni kék pulcsimhoz... de már nem emlékszem, hogy pontosan hova és hiába keresem, nem kapom. :S De az is lehet, hogy végül csak előkészítettem, de nem pakoltam fel és ottfelejtettem őket Kolozsváron. Jobban mondva remélem. ^^


  A kis csapat, ahonnan hiányzik a három már felhasznált hópehely, két felhasznált kiscica és egy nagy cica medál, melyről, ha minden jól megy, holnap hozok posztot. :)


 Ő itt a végén a rózsaszín miniegerem. Még november végén vettem Kolozsváron a Kauflandban. Ugyanilyen mintájú egéralátét is van hozzá. Olyan kis cuki, ráadásul passzol Daisy-hez is. :) S bár elméletileg az Angyalka hozta, mégis már egy hónapja használom a drágát. ^^


Szép estét! :)
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből