2012. június 19., kedd

Teszt | S-he Stylezone 317

Sziasztok!

Még a nyuszi hozta a lakkot. :) külön története van. ^^ Történt ugyanis, hogy barátnőmmel elmentünk a városba sétálni, aztán betértünk a DMbe, a pénztárhoz érve aztán megpillantottam ezt a szépséget! azt hittem, rosszul látok. pont olyannak tűnt, mint a Chanal Péridot lakkja, és csak egy volt belőle! Nálam meg nem volt pénztárca... azt hittem, rosszul leszek! :D Persze, direkt azért nem vittem magammal a pénztárcámat, csk pár lejt, hogy ne essek kísértésbe. :D De ezúttal nem sikerült, egész éjjel azon filóztam, vajon reggel még meg lesz-e... Másnap reggel első utam a DM-be vezetett, és ezzel a szépséggel tértem vissza! :)
A képek még áprilisban készültek, az első napsugaraknál.^^



 Annyira gyönyörű óarany-olíva színe van! engem egyszerűen elvarázsolt! :) Edina készített egy összevetést a Péridot-tal, valóban lehet a dupe-jének nevezni! A Lakkomlakkom blogon olvashatjátok Edina véleményét!



Ez a bejegyzés eredetileg vendégposzt lett volna egy blogon, de végül nem jött össze, így végre közzéteszem itt a bejegyzést, és a véleményemet.


Előnyök:
*Legnagyobb előnye a színe, hisz látszik, a CHANEL Péridot lakkjának kistesója, már-már ikre ez.
*Nekem bejött az ecset. Lehetne laposabb is, de így is szépen lehetett vele dolgozni, a szálak nem akartak külön életet élni, nwm császkáltak el.
*Hosszan tartó: Én egy hétig használtam, alig kopott meg a végén. A 8. napi tusolással egybekötött hajmosás tette be neki az ajtót, akkor egy-két ujjamról pattogtak le kisebb darabkák. Mindez úgy, hogy nem használtam se alap-, de fedőlakkot, de az is igaz, hogy nem is mosogattam, max poharakat öblítettem el, de az nem igazán roncsol. ^^

Hátrányok:
*Aki hosszú körmökkel rendelkezik, problémát okozhat a kis kupak.
*Fedhetne jobban is. Én két réteget használtam, de látszik, hogy itt-ott bizony elkelne a három is.













Ugye milyen csodás? *.* ♥ Én egyszerűen nem tudom megunni. :D Mondjuk nem is használom túl gyakran. :D


Nektek van Péridot vagy Péridot dupe lakkotok? Meg vagytok vele elégedve?


Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből