2012. május 10., csütörtök

Teszt | Butterfly 149

Már sokszor láthattátok rajtam ezt a lakkot, a statisztikákat nézegetve elég gyakran szoktatok rákeresni a Butterfly lakkokra a blogomon, ezért úgy döntöttem, bemutatom nektek mindkét, még be nem mutatott lakkomat.
Az első ez a lila pasztell lakk.






Igen, valójában ennyire csillog! Fedőlakk nincs rajta!


Előnyök:
-Nagyon hosszan tartó! volt, hogy 5-6 napig rajtam volt, és még a szélén sem látszott, mintha csak pár órája kentem volna fel!persze, suli időben nem szoktam mosogatni *pirul* így mosogató próbáról még nem tudok nyilatkozni, de szerintem azzal sem lehet túl sok gond.
-Az előző körömlakklemosóm például le sem mosta! Illetve csak fél üveg előrehaladtával. ^^
-Szerintem kézre áll az ecset is. Nem a kedvencem, mert nem széles, se nem lapos, de amúgy semmi baj nincs vele!
-Két rétegben már jól fed


Hátrányok:
-Elég fura egy szaga van. nem azt mondom, hogy rossz, de nem az a megszokott körömlakk szag.
-Az állaga is fura, olyan sűrűbbnek hat, vagy nem tudom...de ez sem a megszokott.
-Az első réteg van mikor csíkosra sikerül, de ezt lehet korrigálni. Gondolom, a csíkosságát a fura állagának köszönheti.
-Nem az a gyorsan száradó lakk, kb a középmezőnyben kullog e téren.


Összességében én meg vagyok vele elégedve! Ha tudom, hogy olyan hetek közelednek, hogy min egy, de az is lehet, hogy két hétig nem tudok festeni, akkor erre a lakkra (meg a sötétebb testvérére) mindig számíthatok!
A csillámos Butterfly lakkokról itt olvashattok: 107 és 47.

Nektek van Butterfly lakkotok? mi a véleményetek róla?
Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből