2012. május 6., vasárnap

Személyes | Szülinapi beszámoló, avagy Happy Birthday to Me (=

Április 27-én volt a születésnapom. Ami nagyon jól telt! :) Már a reggelem úgy kezdődött, hogy első német közepén megszólalt a telefonom: üzenetem érkezett! Majdnem elbőgtem magam, ugyanis Nővérkém írt üzenetet. Nem is számítottam rá, és olyan jól esett! Rengetegen köszöntöttek fel, ilyenkor érzi az ember, hogy milyen sokan szeretik!





Az első csokrot a szüleimtől, a másodikat a unokatestvéremtől, Zsókától és kislányától, Henicitől kaptam. :) Még volt egy harmadik csokor is, amit az osztálytársaimtól kaptam, gyönyörű kerti virágokból! Sajnos, mire hazaért, eléggé elhervadt a nagy melegtől, pedig vizes zsepi volt a zárára kötve. Így mikor a fotók készültek, még eléggé szét volt szegénykém folyva. De estére a tulipánok szépen összehúzódtak, és még éltek egy napig. :) A nárciszok tovább is. :)

A tortám nagyon finom volt! Nagyon keserű is, ami szerintem a kiwinek köszönhető, anyukám szerint a narancsnak... nem tudom. Anyukám házi tehéntúróból készítette a krémet. Tipikus, hogy mikor szeretnéd, hogy a tej összemenjen, sehogy sem akar, mikor meg nem kéne, rögtön sikerül neki. D: Így jártunk most is, Édesapám megvette a tejet, de még ecettel is alig akart összemenni, hogy fincsi túrót készítsünk belőle. ^^ Végül sikerült, így anyukám elkészíthette a krémet. A tésztához házi tojásokat használt Édesanyám, melyeket nagybátyám küldött Gyimesből. Annyira látszik, hogy házi tojásokból készült, és nem boltiból! Nézzétek, milyen sárga lett a tésztája! Ha boltit használt volna, sárga helyett sápadt sárga vagy fehér lett volna a végeredmény. Így viszont nagyon jól kiegészítette egymást a sárga tészta és a fehér krém. nekem nagyon ízlett, szerintem máskor is fogok ilyen keserű krémet kérni! (Bár fogadni mernék, hogy hogyha akarattal szeretnénk ilyen keserűre, nem fog sikerülni^^)








Aki körülnézett már tüzetesebben is a blogom, láthatta, hogy a jobb alsó oldalsávban van egy "kedvenc Puzzle" fülecske. Bizony, bizony, nagyon szeretem őket. A sors fintora, hogy nekem csak egy normálisabb volt, az is egy 101 dalmát kiskutyás, 240 db-os, még 12 évvel ezelőttről. ˇˇ Már évek óta nézegettem a boltok polcain az 1000 és 1500 darabosokat. Erre az én drága barátnőim mivel lepnek meg? Naná, hogy egy 1000 darabos szépséggel!! ♥  5 nap alatt ki is raktam. :D Jönnek a képek:

Pénteken csak a keret készült el, Henici segítségével. Ez már a szombat esti állás.

Szombat este.

Hétfő esti állás.


Kedd. Tádááám.

Ahelyett, hogy román félévire készüljek.....

Notre Dame
Az éggel annyit bajlódtam, mint az összes többivel összesen. ˇˇ De megérte, a végeredmény mindenért kárpótolt! Már alig várom, hogy ismét belevágjak! Szerintem nyáron érettségi-felvételi közben ismét nekilátok. Jó lesz levezetésképp és kikapcsolódásnak, ha már bele fáradtam a tanulásba. :)

Péntek este átjött Alizom is, sikerült meglepnie rendesen! Telepátia működik itt is: épp rá gondoltam, hogy fel kéne hívni, hogy lépjen át másnap tortázni, erre nem telik el két perc, szól a kaputelefon. Kérdezem Édesapámtól, ki az, erre válaszol: Alizka jön. :)





 Aztán volt nekem egy szülinapi játékom is, melynek köszönhetően szintén kaptam ajándékokat! Sokszínű és szebbnél szebbeket!

1. Pannától ezt az aranyos barit kaptam. *.*

Katitól ezt a székely tulipán motívumos filc kitűzőt kaptam. 

Edittől két receptet is kaptam, képekkel. Az egyik ez a pikáns-barackos-diós torta. istenien néz ki, nem igaz? :)

Edit másik receptje ez a "gazdag" kalács volt. Hozom majd a recepteket is, amint elkészítettem én magam is ezeket a finomságokat. :) 
Hajnit a "half moon" körmöm ihlette meg. Hát, elmondhatom, a Hajni körme sokkal jobban sikerült, mint az enyém!  Azóta már a lelkére is kötöttem, ezt nekem is el kell készítenie a nyáron! :) Majd csapunk egy csajos napot, ha már ő is, én is túl vagyunk a vizsgázós, suliba-egyetemre felvételizős időszakon. :) Ugye, Hajni? *.*

BMonica ezzel a piros szettet készített a tiszteletemre. Imádom azokat a piros virágocskákat! :)

Lencsilány is egy manikűrt készíttet el. Én beleszerettem a körömlakkjaiba! :) Rendkívül örültem Lina  megjegyzésének, miszerint a "te manikűrjeid vettek rá arra, hogy ne csak egy színnel próbálkozzak a lakkozás terén". köszönöm szépen, már  csak ezért is megérte, hogy megmutatom mindig a körmös alkotásaimat! :)

Bebi ezt a gyönyörű bordó-fekete füli készítette. Egyszerűen imádom ezt a színkombinációt, így nem kérdéses, hogy ez a  drótos füli is tarolt nálam. :)

Inga "last minute" ajándéka az általam is kedvelt gyors bögretészta volt, háttérben az épp aktuális horgolmányával. A színek gyönyörűen kiegészítik egymást, a sütit pedig én is szívesen megkóstolnám!
A bögretésztával együtt még egy aranyos kis dalocskát is küldött, köszönöm! :)


A sorsolás is megtörtént csütörtökön, de se a fényképezőgépem, se a szabadidőm nem igazán engedte, hogy eddig megosszam veletek. Sajnálom, hogy eddig húztam. :(


Az összes név, az összes eséllyel. A párologtatóm tálkájában. ^^

És a szerencsés nyerte. ˇˇ

 Panna, kérlek, írj e-mailt, hogy egyeztessünk! Mindenkinek köszönöm szépen hogy hozzájárultatok ehhez a csodálatos születésnaphoz, és azt is, hogy velem játszottatok! :)


Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből