2011. december 29., csütörtök

Teszt | Avon Grey Cement (feldobva egy kis Butterfly 107-tel)

Megrendeltem magamnak 3 matt Avon körömlakkott, és egy negyediket, a Blue Shock-ot pedig bónuszba kaptam, mivel Réka, a barátnőm, akitől rendeltem, nem szerette, így nekem adta. (:
Aztán nem bírtam ki, és mikor kimentünk Szyddel a városba sétálni, muszáj volt megvennem ezt a Butterfly körömlakkot is.










Ez az első szürke körömlakkom, és imádom, nagyon jól néz ki. Az egyetlen gond, hogy már aznap kezd lepattogni. Ahhoz, hogy lemossam, nem is szükséges aceton, csak egy kiadós tus és hajmosás...:/
Viszont a Butterfly 107 azóta is nagy szerelmem. (: A karácsonyi körmömnél is ezt használtam. (:

Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből