2011. július 24., vasárnap

Irodalom | Az olvasás 7 hete - III. hét

Ez a hetem nagyon zsúfolt volt, nagyjából itthon sem voltam a héten, nagy fáradtan most értem haza, ezért most csak két témát választottam ki a téma-csoportból.

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én mindig másképp választok olvasmányt. Van jó sok könyv, amit ki szeretnék olvasni, és épp amelyhez kedvem van és be is tudom szerezni, az jön. Persze, olykor az is megesik, hogy a Neten bukkanok olyan cikkbe, ami felkelti az érdeklődésemet egy-egy könyv iránt, így került a listámra többek közt a Kampusch könyv vagy Napoli A Mosoly című könyve.
Amióta Moly-tag vagyok, az idézetek és értékelések, karcok is besegítenek a várólistám bővítésébe. Ami csak bővül, bővül, de sehogy sem akar csökkenni. Talán majd egyetemista éveim után, vagy pár évtized múlva, nyugdíjas nagymamiként. (:

Sajnálom, hogy most ilyen rövidkére sikerült, ennyi telt az erőmből. Ha minden jól megy, az elkövetkezendő napokban majd jövök beszámolóval.

Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből