2011. március 27., vasárnap

Személyes | Első somlóim

Már nagyon rég óta szerettem volna itthon is elkészíteni. A Somlói az egyik kedvenc édességem, gyakran rendelem ezt, ha a közeli cukrászdába megyünk Kíváncsi voltam, milyen lehet a házilag készített, három héttel ezt is kipróbáltam. Íme a képek:








A receptet itt találtam. Nekem úgy tűnt, hogy kicsit sok a piskóta, legközelebb megpróbálok kevesebb piskótát és több krémet készíteni. De ezt leszámítva nagyon finom volt. A szomszédból feljöttek nagynénémék is (beteg látogatni, mert előtte voltam kint a kórházban, s mivel húshagyó kedd is volt, kicsit nyalánkodtunk a böjt előtt^^). Abból az adagból, ami a recepten meg van adva nem csak ennyi lesz, két nagyobb tálba volt belerakva, de csak az egyiket fényképeztem le. :) Nagyon ízlett mindenkinek. A legfinomabb, a legjobban összeállva két nap múlva lett, az utolsó, akkor este már el is fogyott. ^^
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből