2011. január 27., csütörtök

Személyes | Jó úton haladok :)

No, nem a gyógyulás fele. Illetve azon is, de most első sorban nem erre gondoltam. Ma anyukám megpróbált megtanítani kötni. Természetesen, nem zajlott zökkenőmentesen, többször a fejemhez vágta, hogy kétbalkezes vagyok, lehagytam a szemeket, nem láttam, mit hol... Egyszer be is rohantam a szobámba, mondván majd megtanulom magamtól, ő csináljon azt, amit akar... De végül aztán csak összejött. :) Nem tökéletes, de idővel lesz majd jobb is.
Viszont nem gondoltam volna, hogy ennyire fárasztó. :S Fáj a hátam, de még jobban a kezem.. De majd idővel belejövök. (: Remélem, karácsonyig fejlődök annyira, hogy tudjak majd valamit kötni a keresztlányomnak. (=
Ma az Állati elmékkel is elég szépet haladtam, még pár oldal, és elérem a felét.
Majd még jövök, talán még ma is. (:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből