2015. november 8., vasárnap

NOTD | Őszi manikűr az egyszerűség jegyében

Sziasztok!

Pár hete pillantottam meg Timi egyik manikűrjét. Rögtön beleszeretettem, annyira, hogy múlt hét közepén ezt viseltem pár napig.


A kéztartásom picit hülyére sikerült. Nem is értem, hogyan. Nagyon szerettem hordani ezt a manikűrt, úgy a színei mint egyszerűsége miatt. Idén ősszel amúgy is gyakran nyúltam a Barry M és/vagy Golden Rose barnás-lilás homoklakkja után.




Használt lakkok: AVON Gel Finish Mudslide, AVON Gel Finish Mauvelous, Golden Rose Holiday 58 + BPS arany szegecsek

Hogy tetszik a manikűr? Ti milyen árnyalatokat viseltek most szívesen?

Kellemes estét!
Bella

8 megjegyzés:

  1. Csini lett! Örülök, hogy megihletett a manikűr. :3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépségesek a színek így együtt! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a körömlakk kombináció, igazi őszi hangulatot kellt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Örülök, hogy tetszik. Én is ezt éreztem a viselése közben. :)

      Törlés
  4. Szépek ezek a színek! Rajtam most vidámabb manikűr van, mert jó az idő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Ezt én is majdnem két hete viseltem, november elseje előtt mostam le. :)

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből