2015. november 21., szombat

Kreatív | Csillagainkban a hiba könyvjelző

Sziasztok!

Ezt a Csillagainkban a hiba című könyv ihlette könyvjelzőt (vagy inkább karkötő?) még tavaly csomóztam, rendelésre készült, aztán a gazdája mégsem kérte.


Ez az első (és eleddig az utolsó) többszínű betűtechnikával csomózott manikűröm. A mintát is magam terveztem. Gyorsan haladtam vele, ha jól emlékszem, három vagy négy nap alatt végeztem, a minta tervezésével együtt.


Ti olvastátok már a könyvet? Én még nem, de egy ideje tervezem.

Szép napot!
Bella

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper lett, de eddig az összes ilyen könyvjelző tetszett, amit készítettél és ide kitettél - nekem ilyenhez nem lenne türelmem :) Egyébként biztos valami szuper manikűrön járhatott az agyad közben :D
    "Ez az első (és eleddig az utolsó) többszínű betűtechnikával csomózott manikűröm."

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jé, észre sem vettem! Nekem amúgy midig azon jár, rengetegszer javítom ki magam, rááll a kezem a "manikűr" és "mani" szavakra. :D
      Most már nekem sem nagyon van időm az ilyesmire. :D

      Törlés
    2. Most így elképzeltem azt a bizonyos csomózott manikűrt... mit e mondjak, vigyorgok rajta pár perce. :D

      Törlés
  2. De jól néz ki!!! *.* Imádom az ilyen kreatív könyvjelzőket :)
    Amúgy én most tervezem majd elolvasni a könyvet, a filmet csak második nézésre tudtam úgy értékelni, ahogy kell. Elsőre túl nyálasnak éreztem, lehet nem voltam jó passzban hozzá, de másodjára már megtette a hatását :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi vagyok, hogy fog neked tetszeni a könyv. Én majd először olvasni fogom, majd csak utána nézem meg filmben. Majd... valamikor a távoli jövőben. :)

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből