2012. május 11., péntek

Tutorial | Newspaper/ Újságpapír technika


Már jó rég beígértem ezt a leírást, sőt, el is készült, még januárban. Sajnálom, hogy eddig húztam az időt.
Elkészíteni roppant egyszerű!
Amire szükségünk van:
-világos színű alaplakkra
-újságpapírra
-alkoholra (én kékszeszt használtam)
-egy kis edénykére, amibe az alkoholt öntjük (én a gyerekkoromból megmaradt egyik kis játék tányérkámba töltöttem, egy évtizede még képzeletbeli leves, ma már kékszesz kerül bele.^^)
-fedőlakk (ez nagyon fontos, különben seperc alatt lekopik a festék!)




Ez még a leopárd mintás körmömnél készült. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem azóta is egyik nagy kedvencem. ^^

Isa

3 megjegyzés:

  1. I don't know what alcohol you used but I think It would work better with isopropyl alcohol! :]

    VálaszTörlés
  2. én is készítettem már ilyent,ha jól emlékszem valami Kauflandos reklám volt rajta,én egyszerű 97 fokos alkoholt használtam és az is jó lett..próbáltad már a marble festést? azt érdemes,gyönyörű márványfestést lehet kihozni vele,de mindneképp desztilált vizet használj s ne felforraltat:)) sok sikert:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itthon csak kékszesz volt, vásárolni meg nem akartam. :)
      A marble-t már sokszor próbáltam, egyszer sem sikerült...:S Lehet, hogy azért, mert sima vizet használtam, nem desztilláltat. :) Köszi az ötletet! Mindenképp ki fogom próbálni desztillálttal is!

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből