2012. március 2., péntek

Személyes | A helyzet a következő

Jövő héten próbaérettségizni fogok, ezért nem igazán leszek. De pár bejegyzést beütemeztem, így jövő héten sem maradtok nélkülem. (:


A próbaérettségiről annyit, hogy ugyanúgy zajlik majd, mint a nyári fog: 12-től 3-ig, rendes terembeosztás. Nem megyünk délelőtt suliba, a tananyag is ugyanaz. :K Ami véleményem szerint kicsit túlzás, mert a tanév végéig még van 3 hónap, ami alatt még lehet tananyagot venni, ergo szívtuk, ha olyan tételt kapunk, amit még nem tanultunk. De akkor is simán, ha olyat, amit 9-10-ben tanultunk. :D

Hétfőn román, kedden magyar, szerdán matek érettségi. Csütörtökön normális tanítás, pénteken ismét kémia. Így van a beosztás. (:
Ma azt is megnéztem, melyik terembe leszek majd. Hát, egy kis nehézségbe ütköztem, ugyanis az évfolyamról egyedül engem nem szeretett a gép, lévén sehova sem voltam beosztva.^^ Mentem titkárságra jelenteni a dolgot, onnan meg küldtek az informatikushoz. :D Végül kibogoztuk, hogy be vagyok osztva, csak a lapon nem lettem kinyomtatva. Pedig még poénkodtunk is, hogy legalább olyan mákom lesz, hogy nem kell részt vennem rajta. :D
De látom előre szomorú sorsom: hétfőn bonyodalmak, mert ismét csak nem fogok a névsorban szerepelni. XD


No, én most elköszönök, kedveseim!
Jövő hétvégén jövök, addig meg lesznek ütemezett bejegyzések! (:


Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből