2012. március 26., hétfő

Teszt | AVON Illusion

Sziasztok! Salut fetelor!

Már azóta szemezgetek vele, amióta megjelent a katalógusban. Aztán Allesandra bejegyzése meggyőzött. Alig bírtam kivárni, hogy hétfő legyen és megrendelhessem. :) Egy hetet kellett várnom, ma már meg is érkezett. S bár imádtam a csillogós körmömet is, nem tudtam megállni, hogy ki ne próbáljam ezt a szépséget. (:


După am văzut postul Allesandrei, am recomandat şi eu oja. Azi a sosit. (: Am încercat imediat, îmi place foarte mult rezultatul!

















Az árnyalatát imádom, annak ellenére, hogy nem igazán lehet meghatározni a pontos színét. Egyesek szerint szürkés-lilás gyöngyházfényű, mások meg zöldes-lilásnak látják. ^^ Az ecsetet is szeretem, a lakk hamar szárad. Viszont: három réteg volt szükséges, és még így sem fed teljesen jól, és arra is nagyon kíváncsi vagyok, hogy mennyi ideig fog tartani. Azért nagyon remélem, a többi Avonos testvéreihez hasonlóan nem fog már holnap pattogni...:S

Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből