2012. március 31., szombat

Teszt | Golden Rose Ceramic #132

Majdnem négy éve van meg, még nyolcadikos ballagásomra vettük Édesanyámmal. Azóta is egyik nagy kedvencem. Mikor a "nincskeddvemlakkozni" időszakomban vagyok, mindig ezzel festem ki, mert hamar megy, alig látszik, de van de még sincs. :D És tök jól néz ki!. (:




Nagyon szeretem, mert könnyű felvinni, és még most, négy év elteltével is könnyen szárad. És ez az aranyos csillogás... ♥






Fehér alapon kb ilyen. A fényképezőkép nem adja olyan jól vissza, viszont azon is nagyon szép!


Még 2011 őszén a muffinos fülikhez készült a gyűrű, csodálkozom, hogy azóta sem mutattam meg. Pedig nagyon sokat használtam!

Most lefestettem egy réteg Golden Rose Ceramic #132-vel is. (: Imádom így! (:


Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből