2012. március 18., vasárnap

Játék | Szülinapi Játék! - Lezárt



Jövő hónapban, 27-én lesz a születésnapom, ennek örömére játékot hirdetek.
No de nem akármilyent, ezért kicsit meg is kell dolgozni. (:

Kétféleképpen jelentkezhettek:
*Készítsetek valamit, miközben rám gondoltok, amit nekem címeztek. Ez lehet bármi, étel, manikűr, rajz, ékszer vagy bármi más, lényeg, hogy saját kezű legyen. 
*Készítsetek el valamit a blogomról. Bármit.
*Akár mindkettőre is benevezhettek, akkor két eséllyel indultok.
*A végeredményről készítsetek egy blogbejegyzést, és hagyjátok itt a linket. Aki nem rendelkezik bloggal, de szívesen részt venne a játékban, küldjön a végeredmény(ek)ről képet a vaniliamamor kukac gmail pont com címre, és hagyjon itt egy megjegyzést.

Határidő: ápr. 29. (vasárnap),23:00;  másnap, születésnapomon, ha minden jól megy, a beküldött képekből készül egy kollázs. (:
A nyertest még nem tudom, hogy hogyan fogom kiválasztani, vagy én magam, vagy a random.org-gal... vagy mindkettővel és akkor két szerencsés lesz. (:
A nyereményt, az első játékomhoz hasonlóan, majd a szerencsés(ek) választhatják ki. (:


Hirdetni nem kötelező, de azért megköszönném, ha kitennéd blogodra, FBre. ( : 
Ha meghirdettétek a blogotokon, hagyjatok itt egy bejegyzést, akkor plusz egy esélyt kaptok miután küldtök be képet. (:

Isa♥

21 megjegyzés:

  1. Szia IsaBella!

    Jöttem játszani és előre is Boldog születésnapot kívánni!

    http://pannafoz.blogspot.com/2012/03/barany-dekorgumibol.html

    VálaszTörlés
  2. Panna, megköszönöm itt is, bár blogodon már megtettem.
    Köszönöm szépen! Annyira kis aranyos az a bárány! (:
    Akkora örömöt szereztél most vele! (: Igazán köszönöm! (:
    Dekorgumit nem tudom, nálunk lehet-e már kapni, de legföljebb elkészítem színes papírból, kartonból vagy filcből. (:

    VálaszTörlés
  3. Isa, nem tudom melyik városban élsz. Brassóban van kreatív bolt, ott kapható dekorgumi. Igaz, nincs állandóan minden szín.
    Kartonból készítették a lányomék is a templomi kézműves foglalkozáson a tegnap.

    Majd jövök én is valamivel.

    VálaszTörlés
  4. Megtaláltam hova való vagy.
    Akkor szervusz földim. Bár én már több mint 12 éve elköltöztem. De ha gondolod, küldhetek neked, vannak még rokonok Szeredában.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy találtunk még egy közös dolgot egymásban! (: A szülővárosunk. (:
      Köszönöm szépen a segítséget, de azt hiszem, megoldom a fiad módszerével: kartonból. (:
      Várom a valamit. ^^

      Törlés
  5. Akkor küldöm a fotót, mindkét játékodat hírdetem az oldalsávban is, ezt pedig egy bejegyzésben is:)
    Boldog szülinapot előre is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, megkaptam, gyönyörű!

      Törlés
  6. Szia IsaBella!

    Én egy különleges kalácsrecepttel szeretnélek meglepni, illetve egy nagyon könnyen elkészíthető, de annál finomabb tortával felköszönteni közelgő szülinapod alkalmából.

    A blogomon hírdetlek, de e-mailben is küldöm, a mellékelt képek magukért beszélnek!!!

    További sok sikert!
    Edit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Edit!
      Köszöntelek a blogomon! (:
      Nagyon szépen köszönöm előre is! Izgatottan várom az emailt! (:

      Törlés
    2. Szia Izabella!

      Az a "szerkesztése" véletlenül maradt a bejegyzésben, különben Edith vagyok, tehát küldöm e-mailben a neked ajánlott finomságokat.
      Gratula a húsvéti tojáskáidhoz, nagyon ügyi vagy.
      Nálunk horgolt tojások lettek felaggatva a "tojásfára", ezeket a blogomon láthatod is.
      Kellemes Húsvéti Ünnepeket!

      Törlés
  7. http://cshnails.blogspot.com/2012/04/versenybe-lepes.html

    Szia!
    Remélem tetszik a manikűr:) gondolom rájössz melyik munkádból indultam ki. Előre is nagyon boldog születésnapot!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Hajni! Köszönöm szépen! Nekem nagyon tetszik a végeredmény, föltétlenül el kell készítened nekem is a nyáron! (: Nem vagyok benne biztos, hogy rájöttem, melyik munkámból indultál ki... de ha jól gondolom, és a "half moon"-ból, akkor neked sokkal jobban sikerült. ^^

      Törlés
    2. Bingóóó, abból indultam ki, viszont szerintem a tied is nagyon jó, mivel enm pont olyanra próbáltam ezért nem lehet annyira hasonlitani, de az az egyik kedvenc munkád:D a többi soksok melett:D, hisz mindegyik tetszik:D

      Törlés
    3. Különös...azt hittem, az senkinek nem fog tetszenek. :D Nem sikerült túl jól...de ahogy a mondás is tartja: gyakorlat teszi a mester. :)

      Törlés
  8. http://bmonica23.blogspot.com/2012/04/184-isabella-jatekara.html

    Kedves IsaBella!

    Szeretnék részt venni a játékodon! Nagyon boldog születésnapot előre is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Monica! Köszönöm szépen, egyszerűen gyönyörű lett! :) Nagyon szeretem az ilyen virág formát, és a lógós füliket is. A kettő együtt meg mennyei! A karkötő pedig csak hab a szülinapi tortámon. :)
      Köszönöm szépen!
      Látom, az oldalsávban is hirdeted, jár a plusz egy esély. ^^

      Törlés
  9. Szia! Szeretnék én is nevezni, mert igazából a te manikűrjeid vettek rá arra, hogy ne csak egy színnel próbálkozzam a lakkozás terén. A link:
    http://mivanlina.blogspot.com/2012/04/isa-jatekara.html
    Boldog szülinapot kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lencsi, köszönöm szépen! Igazán gyönyörű lett a körmöd! :D

      Törlés
  10. Szia IsaBella!
    Boldog szülinapot!!!:)
    Az utolsó bejegyzéseidben sokszor szerepelt a piros, ezért én egy piros csiszolt gyöngyös drótos fülit készítettem a játékra.
    http://bebigyongyei.blogspot.com/2012/04/isabella-fulbevalo.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Bebi! Gyünyürű lett!
      Te is, Lencsilány is bekerültök még egyszer abba a virtuális kalapba, hisz látom, hirdettetek a blogon. :)

      Törlés
  11. Kedves Isa,
    nagyon boldog szülinapot!
    http://inga2010.blogspot.com/2012/04/isa-szulinapjara.html
    http://www.youtube.com/watch?v=hi3pbtrqy70 :)

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből