2011. december 1., csütörtök

HaviTOP | November 2011

1. Blogszülinapi Játékom
Január 8-ig még jelentkezhetsz, ha eddig nem tetted volna! ;)



2.Day 7 of  31: Black and White nails/ Fekete-fehér körmök
Elárulom, nekem is egyik nagy kedvencem. (:


3. Kakaós-kókuszos piskóta és torta

4. Fekete-piros matyó filc nyaklénc

5. Maturandusz próbák képekben
A tavalyi Maturandusz-előadásra készülés. (:

6. Macskaszem
Egy nagyon finom süti, csak ajánlani tudom. (:

7. Maturandusz előadás és a hétvége
Beszámolócska a tavalyi előadásról. Azért kíváncsi vagyok, hogy a 11-esek mit hoznak az idén nekünk össze. (:

8. Sárgarépalekvár
Imádnivaló, nagyon finom. (: *.*

9. George Bacovia: Plumb/Ólom
Egy gyönyörű, szimbolista vers.

10. Kányádi Sándor: bandukol az őszi nap
Egy másik, számomra nagyon kedves vers. (:

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Örömmel értesítelek, hogy megnyerted az oldalamon rendezett harmadik játékot! :) Gratulálok!! :D
    Kérlek írd meg nekem a postázási címdet erre az e-mail címre: levelibekaekszerei@gmail.com
    Kérlek úgy írd meg, ahogy a borítékra kell ráírni, mert még sose küldtem levelet Romániába.

    Ha ven kedved még velem játszani, akkor megteheted, hiszen elindítottam egy újabb játékot is, ahol egy csodaszép citrin medált lehet nyerni

    Leveled előre is köszönöm!
    Puszi: Évi - Levelibéka :)

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből