2011. október 20., csütörtök

Kreatív | Piros-fekete matyó - első filc

Pár hónapja megpillantottam Encinél ezeket a szépségeket, és már akkor eldöntöttem, hogy nekem ilyen kell. Szerelem volt ez első látásra. A múlt héten el is érkezett ez a most. (: Mivel már sem időm, sem pénzem nem lett volna Encitől megrendelni a szépségek egyikét, úgy gondoltam, megpróbálkozom az elkészítésével. Már rég óta szemezgetek a filccel is, így rögtön két legyet is üthettem egy csapásra, vagy akár hármat is, ha azt is vesszük, hogy lett egy új, eddig még rajtam nem látott ékszerem is a Gólyabálra. (:
Nem volt túl nehéz, de azért könnyűnek sem nevezném így elsőre. Enci kitűzőként készítette el, szerencsére nem okozott nagy gondot számomra, hogy átvariáljam lánccá.




Enci, remélem, nem haragszol, amiért elkészítettem magamnak ezt a szépséget.

Piros, mert piros volt a felsőm, fekete, mert fekete nadrágot viseltem. Nem akartam, hogy a piros nyaklánc nagyon elvesszen a piros felsőben, ezért lett jó vastag a fekete "kontúr".



A gyöngyös rész szerintem nem marad meg. Illetve megmarad, csak más gyöngyökkel, ami jobban passzol. Mert ez szerintem túl csillogó a motívumhoz, vagy csak én látom így? :/

Enci matyós kitűzőit itt megvásárolhatjátok. Érdemes megnézni a többi termékét is, én nagyon imádom őket! *.* ( Azok a baglyok...mert a virágok... és azok a papagálytollak! na náluk már csak a paisley kitűzőket szeretem jobban, de ők aztán tényleg az abszolút favoritok, teljesen oda-meg vissza vagyok tőlük! *.*)

Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből