2011. november 25., péntek

31DNC2012 | Day 7 - Black and White/Fehér és fekete

Íme a 31 Day Challange 7., fehér-fekete, napjára készült körmeim. Itt használtam először a szivacsot, és a nyomdát is (ha csak bele nem számítjuk azt az egy alkalmat itt.)









Nem készült sok kép, és nem is legjobb minőségűek, mert itt már épp merült le az akksim, viszont az akksi töltő elromlott, így nem volt feltöltve egyik sem. Azóta sikerült a helyzetet úgy megoldani, hogy barátnőm, Emese (akinek ez a könyvjelző készült - ismerős, igaz?^^) hazavitte és feltöltötte őket. Ez úton is köszönöm neki, mert tudom, hogy néha-néha azért idetéved. (:
Szóval most vannak használható akkuk, hogy meddig, nem tudom. :D Hátha a Jézuska hoz egy töltőt.^^

Isa

14 megjegyzés:

  1. Wow, nekem eddig ez a legkedvencebb kedvencem:) Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen, Christine! Nekem is az egyik kedvencem. (:

    VálaszTörlés
  3. - Kár, hogy a tegnap este erre nem került sor... de ami késik nem múlik! :) Nagyon tetszik.:D
    - Amugy ugy döntöttem jelentkezem:> márcsak egy román vezetéknév kell és mehet a móka :D Nade most nekiesek a románnak és mateknek...:|

    VálaszTörlés
  4. -Bizony, kipingálom még te körmeidet is! S milyen jó, hogy mégsem ballagunk egy nap! Ha nem lesz időd manikűröshöz menni, majd átlépek, s megcsinálom neked. (: ♥
    -Nagyon örülök!! (: Már alig várom. (: Este lesz a városban az adventi gyertya s a karácsonyi fények meggyújtása, remélem, el tudsz jönni velem, s akkor majd erről is beszélhetünk. (: Sok-sok puszi, s jó tanulást, én is sietek matakozni, holnap nekem is dolgozat. :D

    VálaszTörlés
  5. Amúgy drága, ha már semmi ötleted a vezetéknévhez, a Fórumon tudod, hogy hol találod a nevek topicot. ;) Puszi

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm lányok! :) Nekem is egyik kedvencem volt. :)

    VálaszTörlés
  7. Szép ez a manikűr, tetszik. ^^

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyon szép :D Nem is tudok erről többet mondani, csodás :D

    VálaszTörlés
  9. jujj ez de tetszik..:)) majd egyszer biztos megpróbálok valami hasonlót. tiszta jó:))
    én ma zebrás körmöket csináltam:)
    http://pankakormok.blogspot.hu/2012/08/31-day-challenge-7-nap.html

    VálaszTörlés
  10. Húúú, de jó lett!! :)))
    Nagyon ügyi vagy :)

    Az enyém ilyen lett:
    http://crazyladystar.blogspot.hu/2012/08/31-napos-korom-kihivas-7-nap-fekete.html

    VálaszTörlés
  11. Hű, ez szuper jó lett! Olyan kis animációs film feeling-je van. :)

    lakkalandok.blogspot.hu

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből