2011. október 2., vasárnap

31DCN2012 | A felhívás

Ismét rákattantam a körömestésre, lakkokra. Mindig is nagyon szerettem festeni a körmeimet, bár általánosban nem szabadott, azért néha egy-egy szolidabb szín csak rákerült a körmeimre. (: Mikor bekerült a középsuliba, jól beszedtem magam körömlakkokból. Az elmúlt egy évben viszont eléggé hullámzó volt a kedvem, ami a körömfestést illeti. Volt, hogy hetekig egyáltalán nem is volt kifestve/újrafestve. Pár hete viszont ismét rákaptam a körömlakkozásra. Már ki is néztem egy csomó lakkot, amit majd meg szeretnék venni. (: Pénteken már vettem egy ezüst, egy aranyszínűt, valamint egy nyomdát, ami amúgy nem vmi jó minőség, használni nem lehet... :S
Nézelődtem a Neten is, és egyszer csak ráakadtam erre a kihívásra. Rögtön el is határoztam, hogy belevágok. :D
Íme a felhívás, három nyelven is. Az angol változat az eredeti, a magyart és a románt én készítettem. Az ékezetek hiányáért előre is elnézést kérek, illetve románul lehet, hogy mindent nem éppen úgy fordítottam, ahogy kellett volna...ez esetben lehet nyugodtan szólni. (:



Rules/Szabályok:
  • Reblog this post if you’re going to accept this challenge/ Ha részt veszel a kihívásban, posztold a blogodban ezt a bejegyzést.
  • One post per day/ Egy bejegyzés egy nap alatt
  • If you miss one, pick it up the next day/ Ha egy kimaradt, tedd fel a következő nap.
  • Post a picture of each mani / Tölts fel képet az összes körmödről
  • It would be nice if you listed/linked to what polishes you used /Ha lehet, nevezd meg/linkeld az általad használt lakkokat.
  • For the inspiration prompts, SHOW US YOUR INSPIRATION/SHARE LINKS /Az inspirációkhoz jelezd/linkeld, hogy honnan inspirálódtál.
  • BE CREATIVE / Légy kreatív!
  • TRY NEW THINGS /Próbálj ki új dolgokat! 
  • HAVE FUN!!! /Légy mókás! 
Remélem, elég érthető. Románul két okból nem írom le a szabályokat: 1. a román blogolók biztosan megértik az angol szövegből, mert a szavak negyede (pláne a reblog, post stb) ugyanaz marad; 2. a névmásokban és ragokban nem vagyok biztos. :D
Nektek hogy tetszik? Részt vesztek benne?


Az én piros körmöm már tegnap elkészült. Azt nem ígérem, hogy már holnap posztolni tudom, sőt, biztos, hogy nem, de legkésőbb jövő hétvégén felkerül az is. (:
Félreértés ne essék, nem kötelező minden nap más körmöt festeni, persze, aki megteheti, annak miért is ne. (: De én például ha tudok majd hetente-két hetente egy körmöt elkészíteni, örülni fogok. :D Az állatosat várom már a legjobban, tudom is, hogy mi lesz. De még nem árulom el. :D 


Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből