2011. október 31., hétfő

31DNC2012 | Day 5 - Blue/Kék

A 31 Day Challange 5. napja a kék.
Utoljára január végén használtam ezt a körömlakkot. Így utólag nem értem, hogyan tudtam így elhanyagolni, ismét fellángolt a szerelem iránta. Egyszerűen imádom ezt az árnyalatot! ^^
A sötétebb árnyalatot még évekkel ezelőtt kevertem. Még mindig jól bírja magát, ráadásul matt. ^^ Mindig csak az volt a problémám vele, hogy mattra sikeredett, most meg ez a legfőbb előnye. ^^
De beszéljenek helyettem a képek. (:
Kicsi Mancival, ma reggel. ♥ With my sweety Manci, today morning ♥ Cu micuţul meu, Manci, azi dimineaţă













 Isa

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek ezek a kékek együtt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Én is nagyon szerettem. Azóta a CHISAA lakkom sajnos tönkrement, de szerencsére beszereztem egy hasonló árnyalatú Rapsodi szépséget. ^^

      Törlés
  2. Húú tényleg nagyon szépek. Külön-külön is, de így egyben különösen :)

    VálaszTörlés
  3. Tetszik nagyon ez a manikűr :)

    VálaszTörlés
  4. Ez is szép lett :)

    az enyém is hasonló, csak nem pöttyökkel, hanem buborékokkal :)
    http://crazyladystar.blogspot.hu/2012/08/apos-korom-kihivas-5-nap-kek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :) Megnéztem, a tiéd is jó, ötletes! :)

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből