2011. október 12., szerda

31DCN2012 | Day 2 - Orange/Narancssárga

HU: A 31 Day Challenge következő napja a narancssárga nap. Még szombaton elkészült.  Egyik kedvenc színem a narancs, bár így is nehéz volt eldönteni, hogy milyen minta kerüljön rá. Végül a Halloween közeledtére való tekintettel ilyen lett. (: Nem lett tökéletes, de így is szeretem. ^^




RO: Ziua următoara din 31 Day Challenge a fost ziua portocaliu.  Unghile a fost făcut sâmbătă, iar numai acuma am timp să postez. Portocala este culoarea mea preferată (lângă alţi culori^^), cu toate acestea n-a fost uşor să aleg un model, iar la urmă am făcut modelul acesta, fiindcă Halloween-ul nu e departe. ^^ Nu este perfect, dar eu îmi place aşa.
(Ştiu că am multe greşeli , scuzaţi, dar nu sunt prea bună la Română. Dacă cineva îşi corectează câţiva greşeli, nu voi fi supărată.)

EN: It is the second day of 31 Day Challenge, the Orange Day. I created this nails on Saturday. Orange is my favorite colour, I created this Halloween nails. Not is perfect, but I like it. ^^




AVON Pearl Shine
Natty - Orange
Nails Art - Yallow
AVON Arabian Glow - Teal Infusion
Rev Olline Millenium Jet Set - Light Green
Class Nail Polish (the top coat)

Isa

5 megjegyzés:

  1. Azért nem semmi türelmed van neked:))) Nagyon jól néznek ki a körmeid.
    Én mindig ilyen formájút szerettem volna, de még levágni sem tudom őket rendesen:D

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen! Hát, az az igazság, h rendszerint meg is szenvedek vele, rendesen. Mivel nem éppen mai lakkokat hazsnálok, nem szárad meg hamar, így egész nap nálam körömfestéssel telik, ráadásul éjjel is úgy alszok, h kezek paplan fölött, ami általában nem jön össze, így reggelre lenyomatosak lesznek a körmeim, ezért általában még egy rétek átlátszóval rá kell mennem reggel. Arról nem is beszélve, h a rengeteg átlkátszó réteget alig tudom leszedni a lemosóval. Lassan több időbe telik lemosni a festéket, mind felvinni. (: De most hétvégén például már nem is vittem rá átlátszót, így viszonylag hamar megszáradt, és a többsége az éjjelt is kibirta, aki meg nem, az sem túl vészes, sőt, sztem én is csak azért veszem észre benne a hibát, mert keresem. ^^ Mondjuk látszik is az eredméány: péntek este vittem fel a festékeket, ma este hajat mostam és két-három körmömről már meg is indult a fejték.
    A körmeim alakjával, méretével soha nem voltam megelégedve. Egészen mostanáig. Most kifejezetten tetszenek nekem is. (:
    Reszelni próbáltad? Én is egy időben reszeltem.

    VálaszTörlés
  3. De pofás kis tököcskék! :)
    Nekem csak sima narancs:
    http://crazyladystar.blogspot.hu/2012/08/31-napos-korom-kihivas-2-nap-narancs.html

    VálaszTörlés
  4. Cuki ez a tök... :D Nagyon ötletes. Én most a virágosat várom, mert már van egy nagyon jó kis ötletem rá. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen. :) Már várom nagyon, hogy mit alkotsz! :)
      Én épp most posztoltam a félhold manikűrt. :)
      A virág manikat én is nagyon élveztem, a 31 napos és az 52 hetes körmöknél is. :)

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből